Han har åkt!



Min gula underbara luddiga Patrik har lämnat mig! Hastigt och lustigt. Dom skulle ju hämta honom imon, jag va helt inställd på de, så ringer dom o säger att dom kommer idag. Snacka om chock, hann ju knappt ens säga adjö och förbereda mig mentalt. Han gick iallafall snällt på lastbilen. Han är vekligen en pärla, en måne, en gång i livet. Jag hade den stora äran att få ha han två gånger. Jag hoppas och tror att han kommer få det underbart bra dit han flyttar och att dom kommer få mycket roligt ihop. De känns egentligen jättebra, jag e så överrumplad bara.....

Så nu flyttar min Pacha ikväll istället för imon. Ska bli skönt o komma upp till Hasselstad igen. Lite socialt för både han och mig. Jag får dock återigen vänja mig vid att jag inte kan springa i stallet femtielva ggr men får va en längre stund istället. Vi trivs ju bra båda 2 och de är ju mycket värt!

Imon e dagen D. De känns lite nervöst! Jag fortsätter hoppas, har kännts rätt bra fram till nu, nu e jag bara hypernervös, tänk om de är sämre igen. De får bara inte va smäre! Om ni vill hålla tummarna så får ni göra de, jättegärna, jättehårt =S

Over and Out for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0