Fundelideringar



Det är mest jobb just nu, o lite promenader. De är ensamt utan häst. De är långtråkigt. Jag saknar min Kung!

Han har iallafall de bra o simmar på, hon tycker han har utvecklats jättebra o de funkar super i walkern, ibland går han lite sakta så grinden kommer efter o daskar han i rumpan men han tycker mest att ojsan då! Så travar han fram 2 steg o efter en stund e grinden ifatt igen. Söt e han, inte mycket som bekymmrar han inte!

Ibland önskar jag att jag funderade lite mindre och levde lite mer. Snackade med Linn ikväll. De va länge sen sist, men tack för att du lyssnade. Jag e sån att jag tycker de är svårt o prata, har dock bättrat mig. O jag känner mig jättejobbig när jag "lastar" någon annan med mina problem.

Ibland kan man ha hur mycket folk runt sig som helst o ändå känna sig ensam. Ibland kan folk säg att jag finns här om du vill prata men när man pratar så känns de nästan som att dom försöker byta samtalsämne hela tiden. Kanske är de för att dom inte riktigt vet vad dom ska säg.

De enda jag vet e att jag har ett gäng helt underbara nya vänner som e helt fantastiska på alla vis o jag e så himla tacksam att dom kommit in i mitt liv!

I förra veckans av Svensson Svensson sa Gustav "Probelm ska man skjuta framför sig, och gör man det tillräckligt bra så kommer man aldrig ifatt dom". Man kan nog säg att jag levt lite enligt den principen. Problemet e bara att jag knuffade för dåligt o nu har jag kommit ifatt dom.

Livet e inte alltid en dans på rosor, men just nu börjar de kännas som att underlaget e väl taggigt, dags att göra något åt saken.

/Evzor - Inte heeeelt på topp men de funkar ändå.

Kommentarer
Postat av: Linn

Du lastar inte alls över dina problem på mig vännen, jag lyssnar gärna och även om det inte alltid räcker så vet du iaf att jag finns här. Nu ska jag till skolan, suck. Ska bli så skönt när den är slut. Keep it up! Kramar i massor

2008-10-27 @ 10:42:28
URL: http://qaskiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0