Äntligen!



Min egenhändigt tillverkade namnskylt!

Veckan e slut, jag också! Jag har jobbat 7 dar på raken. Men oj vad pengar de blir, de är aldrig fel!

Pachamannen va bättre när vi va nere i tisdags. Va livrädd att jag skulle få ett jättetungt beslut men tack o lov så va gudarna med mig denna gången! Han blev behandlad igen, denna gång med miacalcin istället för tuppkam. Ska skritta honom 2 veckor, sen börja trava lite smått under 2 veckor för att sedan komma ner o kolla läget igen. Har börjat rida nu. Måste ju börja någon gång. Får göra lite skänkelvikningaro öppna o så nu allafall. De hade inte gått o bara skritta rakt fram längre. Han behöver börja använda hjärnan till nåt vettigare än o bara leva rövare! Så idag har vi för första gången ridit i paddocken. Bortsett från att han fick rycket när jag skulle bygga cavalettibommar så skötte han sig utmärkt. Så hoppas att han blir lite mer nöjd med tillvaron när han får jobba lite mer med både kropp o knopp!

För övrigt så trivs jag bara bättre o bättre på jobbet. Dom e verkligen supernöjda med mig och vi har jätteroligt. Dom har verkligenvarit en stor bidragande orsak till att min självkänsla blivit såpass mycket bättre!

Imon ska jag försöka ta lite nya pics tänkte jag. E ledig, ska bara sko pållen på förmiddagen. Nog för att jag trivs med att jobba, men man behöver lite ledigt också faktiskt! På Fredag ska jag åka båt, stor båt, som inte syns på radarn! Hehe, de ska bli buskul =)

Kommentarer
Postat av: Kitty

Ja och så glömde du nämna att din lillasyter kommer hem ;) Hon kan ju alltid vara bra att ha till nåt =D Kramar!

2008-10-12 @ 22:30:23
URL: http://web.comhem.se/rindistexas/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0