Dan före midsommar!



Jaha, imorn är det Midsommar men vart sjutton tog sommaren vägen? Jo den försvann ju lagom till nu. Så typiskt, men föga förvånande! Att de skulle va högsommar vore ju o hoppas för mycket helt enkelt, men vem vet, de kan ju va bättre imon!

Idag har jag gjort köttbullar, alldeles själv! De är inte dåligt! Dom flesta har till o med rätt form, de är ännu mer faschinerande! Dom blev till o med goda =D Så imon när alla som tycker om sill ska äta sill så ska jag äta köttbullar. Sill e för vuxna, inte för att jag e barn direkt, men kanske inte helt vuxen heller *angel* Jag kan iallafall dricka kaffe utan socker i, visserligen med mjölk men de är en liten vuxenpoäng på de i alla fall!

Nu ska jag bara baka några kakor och göra pastasallad, sen är jag faktiskt redo för morgondagen. Ska ut till Tjärö med några kompisar. De blir förhoppningsvis trevligt och förhoppningsvis inget regn. Jag ska till o med göra en midsommarkrans!

Pegasus va helt fantastisk idag, de är han oftast, men idag va han lite mer fantastisk än han brukar va! På tisdag ska vi nog hoppträna, de ska bli jättekul!

Pachá va lite vild idag. Han vilade ju igår så de va ju ganska väntat faktiskt. Önskar så att vi kunde komma igång med dressyren snart igen, det börjar kännas att det behövs. Börjar bli duktigt trött på våra skogsturer, även om de såklart också kan va mysigt. Va inne o kollade efter nästa träning igår. Ser rätt torrt ut på den fronten, va ingen inplanerad varken juli eller augusti =( Känns nästan som att jag måste hitta en annan tränare, de är ju helt hopplöst o inte få nån kontinuitet i tränandet. Frågan e bara vart jag ska hitta någon, de blir inte lätt =S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0