It´s getting better!

HÄR SER NI MIG I PATRIOTEN, BUSKUL!!


O HÄR E JAG O FAT BOY!! ;)


De har vart en bra helg! En himla bra helg =)

Igår va jag o S i Vetlanda på New Forest SM. Heltrevligt arrangemang o jättekul o se så mycket fina ponnyer. Agerade sällskap, moraliskt stöd och fotograf. Man får ta tillfället i akt o öva på o ta på pållar i rörelse, hemma e de ju oftast jag som sitter på =P Hade ett långt och djupt samtal på vägen hem. Herregud vilka insikter jag fick om mitt liv och min situation.

Ibland behöver man prata med någon och säga det högt för att inse att det måste till en förändring. Och det var väl just det jag gjorde igår. Idag har jag redan börjat jobba på det. O visst är det jobbigt, men va fan nån gång måste jag ju göra det o jag vill göra det nu. Det blir inte lättare att vänta.

Resten av dagen har jag åkt Patriot, tagit lite pics på Fat Boy och sedan ridit en runda. Summan av kardemumman e att jag har haft en jäkligt bra dag. Troligtvis den bästa på länge! =D

Kommentarer
Postat av: Kitty

Ehh NÄÄ jag är INTE avundsjuk på att du får åka patriot! Inte det MINSTA!!! Gaahh! Vill vara hemma och busa i vattnet! Här är 30,8 grader i skuggan och jag ska jobba mellan 12 och 21! :( snyft Ha de fint Sis! Kramar!

2008-07-28 @ 11:09:21
URL: http://web.comhem.se/rindistexas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0