Dagen D



Det vill säga dagen för OP.

Han lever, han mår bra, dom tycker de ser rätt ljust ut, iallafall verkade de som det dom få orden jag utbytte med vet när han ringde förrut idag. Fick ju total tunghäfta o glömde typ bort o fråga om precis allting. Hoppas jag kan få prata med honom imon, o kanske till o med göra en minneslapp *angel*

Så imonkväll ska jag, om allt fortsätter enligt planen, hämta hem min häst igen! Känns jätteskönt att jag slipper vänta tills nästa vecka, trodde när jag pratade med en av stalltjejerna att de skulle ta mycket längre tid. Skönt att det inte blev så!

Har vart jätteskönt o jobba idag, så man slipper gå o bara vänta på de där telefonsamtalet. Han ringde ju inte förrän vid 3-tiden. Blev ju mer o mer nervös ju längre dan gick!

Idag på jobbet har jag ätit chilimarinerade revben, ASGOOOA! MYCKET MYCKET bättre än dom där vanliga, o faktiskt inte alls starka! Sen blev de ju såklart den obligatoriska valnötssmörgåsen o så en liten halv Budapestbakelse, gud förbjude en dag utan socker *lalalalaaa*

Så nu e jag, som vanligt i slutet på mina inlägg: TRÖTT

Så därför ska jag åtgärda det genom att: SOVA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0