Otroligt men sant!



Jag har skrivit in mig på gymmet, haha, de ni! Så nu ska jag bli fit! Jättefit ;) Va o tog ett pass med en kompis från jobbet o de va skitkul! Körde första 15 min på nån stavcykelgrej, blev ju till o med svettig, o sen körde vi en runda blandad styrka o sen gick vi ner o provade lite olika prylar där nere. Så nästa måndag ska jag gå dit o få ett specialprogram bara för mig så jag vet hur jag på bästa sätt ska göra för att de ska bli som jag vill ha det.

Sen har jag o hästen roat oss i ridhuset, han ser så lugn o fin ut när han står o blir fixad. Sen är det som att trycka på en knapp när man lämnar stallet. Högst på min önskelista till tomten står att veterinären ska säg att han e frisk när jag ska ner nästa tisdag. Jag vill släppa ut honom i hagen igen o kunna fundera på att långsamt få sätta igång honom.

Jaja, vi får la se på tisdag om jag varit tillräckligt snäll i år eller om jag får trycka i mig lite fler pepparkakor tills nästa jul. Undrar om de går lika bra med deg? De är ju 100 gr godare än färdigbakade =P

Naj, nu ska jag försöka sova. Sovproblemet vill inte riktigt ge med sig. De börjar bli lite jobbigt faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0