Imorgon e de julafton!

Har haft många dagars jobb på raken nu, men idag va den sista o nu e de äntligen lite skön ledighet i 2 dagar. Massa tomtegröt och förhoppningsvis nån liten julklapp =)

Har invigt julen med att äta tomtegröt ikväll, himla gott. Det finns egentligen 3 rätter jag tycker lite mer om än alla andra, tomtegröt, pannkakor och köttfärssås o spaghetti. De går helt enkelt alltid ner!

Nu ikväll har jag o Kitty varit hos den vilda valacken. Har lite dåligt samvete för honom då han fått komma lite i andra hand dom senaste dagarna då jag jobbat mycket o varit rätt trött. Men idag fick han massor med uppmärksamhet och en hel del VÄÄÄÄÄLDIGT uppskattad massage av K. Så fort hon lämnade honom för o rengöra borsten från allt fällhår så påminde han tydligt om att de va minsann INTE upskattat. Så de va bara att fortsätta. Sen fick hon för sig att använda de mjuka fåret att putsa på han med. Men enligt hans mening e får för mesiga kusar och blev lite putt över den alldeles för milda putsningen =P

Sen fick han gå lite i longen. Han uppför sig hyffsat större delen av tiden men sen rätt va de är så får han ett fullständigt idiotryck rent ut sagt! De finns en anledning att man hellre motionerar honom från marken än uppsuttet just nu......... Ni kan ju själva avgöra, e ni sugna bjuder vi gärna på en provtur ;)









Kommentarer
Postat av: Linn

Haha nä fy tusan, honom får du ha alldeles för dig själv :P Jag ska ner o rida mitt monster på lördag, har bara en känsla av att det kommer gå åt skogen skrattar Har köpt ett svart träns med rosa foder och bling bling nu så vi får hoppas han uppskattar gesten :P haha. God jul på dig vännen, massa kramar

2008-12-24 @ 12:54:00
URL: http://qaskiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0