Almost christmas!



De är verkligen julafton om 2 dagar. Imon e de nattöppet i stan så då blir de väl en vända in dit, sen e de bara 1 dag kvar. Min julstämmning e typ på minus. De spelar alldeles för lite julmusik på radion och de är inga minusgrader eller snö eller någonting. Eller så är de helt enketl så att ju mer vuxen man blir ju mindre julstämning blir de......

Idag har varit en effektiv dag. Först jobbat, sen tränat, sen rastat hästen lite. Han va på ett strålande humör. Skulle egentligen låtit han vila men frågade sis om hon ville följa med o se på han lite i linan. Jag förvarnade henne om att de skulle bli en upplevelse, de blev de! Jisses va de hästne har energi. Jag har helt seriöst aldrig mött något så energiskt i hela mitt liv. Dessutom e han alltid glad, skitglad. Finns verkligne inget som bekymmrar honom. Önskar en annan kunde ha lite av hans energi o livsglädje. O allt de trots att han nästan stått konstan på box sedan 6:e maj! En annan hade ju tappat gnistan för länge sen.

De är åtminstone alltid en upplevelse att umgås med honom, han ger vardagen lite guldkant =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0