A long long time since last!



Jag har haft mycket o göra. Jättemycket, jag har ju faktiskt varit en hårt arbetande människa den sista tiden. Men nu e de tyvärr slut med de på ett tag, fredag va min sista schemalagda dag, men hoppas på lite stand in tills vidare om jag inte kan få en riktig anställning. Jag trivs ju verkligen där så jag vill ju gärna stanna =)

Idag har jag varit jätteduktig, jag har varit ute o sprungit. Känner att jag vill komma igång med det igen nu när jag inte jobbar så mycket o då e de lika bra o sätta igång direkt! Kändes att det varit ett tag sen, men va ju långt ifrån lika jobbigt som allra första gången jag o sis va ute i våras!

Sen har jag och den lilla gula varit på cirkusplatsen och ridit. Han va kanonduktig, den dagen han e såld kommer jag sakna honom. Även om han har sin kroppsbyggnad mot sig så kämpar han på. Det går helt enkelt bara att tycka om honom. Han har och kommer alltid att ha, en väldigt speciell plats i mitt hjärta! *love*

Pachá va på sitt allra mest strålande humör när vi skulle ut o gå, NOT! Trots att han fått lugnande kunde han inte ge fan i o stegra lite o fäkta lite med frambenen *knuppel* Fast nu fick han sig faktiskt en åthutning som hette duga o sen va han rätt spak resten av rundan. Herregud, nån gräns får det ju faktiskt finnas. Jag förstår att han e pigg, men han måste ju bli frisk, o han lyssnar inte när man försöker förklara det för honom =P

Igår var jag med Martina hos hennes fina häst. Agerade sällskap och fotograf. Blev en del riktigt najs bilder faktiskt. Sen stannade vi till på EKO:-. Pachá fick ett täcke, ett jättefint marinblått hansbotäcke. De va rea, o jag som alltid velat ha ett sånt kunde ju inte låta bli *angel* Men jag förklarade för mamma sen, o vet ni vad, hon tyckte jag va värd ett täcke =D

Ikväll e de pizzatajm, som en onyttig avslutning på resten av den helnyttiga dagen! Men är man duktig o rör sig kan man ju också lassa in på ett annat sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0