A long long time ago!

Oj, jag minns knappt när jag skrev här senast, fy på mig! Skärpning e de som gäller hädanefter!

Sista veckan har dock ändå inte vart så spännande, jag har vart sjuk. Suck suck. De började med halsont förra lördagen, som sedan på tisdagen utvecklades till förkylning, som på torsdagen utvecklades till öroninflammationen från helvetet =S

Jag lover, jag har ALDRIG i hela mitt liv haft så ont i mitt öra! Har haft öroninflammation några gången förrut, men aldrig så här illa!

Den bara kom från ingenstans, fick ont i örat på torsdagseftermiddagen, vid åtta fick vi ringa akuten. Då kunde jag inte sitta still längre. Doktorn forstog att de gjorde ont, de såg tydligen inte så himla najs ut i örat. Den snälla doktorn gav mig pencillinsalva, pencillintabletter och kraftigt smärtstillande tabletter med en triangel på. Man kunde bli lite lullig av dom.

Jag åt 8 st under natten, på morgonen kunde jag inte gå själv. Ojoj, vilken syn de måste vart, jag e glad att jag slapp se själv ;-P

Nu e jag iallafall bättre, även om jag inte riktigt hör hur jag själv låter. Man pratar ju liksom inne i örat.

Imon ska jag klippa mig o på onsdag ska jag nog orka jobba igen =) För första gången sen förra måndagen.

De va väldigt länge sedan jag va så sjuk.

Hästen e glad iallafall, han har fått tillbaka sin knas-polare från den gamla goda hingsttiden. Dom har buskul ihagen hela dagarna. De är roligt att ha en häst som e så lätt att göra lycklig =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0