Update!



Jaha, känns verkligen som att jag har mycket intressant att komma med idag, eller inte!

Haft en bra dag på jobbet, som vanligt, eller hyffsat. Kanske blir de ingen bagerimässa för mig i september. Måste säg att de känns lite surt. Hoppas att de löser sig för vill verkligen åka, har ju sett fram emot det jättelänge...... Jag behöver lite inspiration! Fattar inte riktigt varför det är jag som ska drabbas heller, men man ska inte fatta allt, de är väl så.

Igår bråkade jag med bushästen, avskyr o bråka med honom. O vi lyckas ju trissa upp varandra rätt bra också så de blir ju liksom en ond cirkel. Idag gick de iallafall strålande så nu e jag på kanonbra humör ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir de middag på nåt sätt nånstans, haha, har lite lätt beslutsångest som vanligt! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0