Ojsan!

Shit va detta va länge sedan, haha, va kass jag e ;P Har helt ärligt funderat på o lägga ner skiten men inte riktigt kommit till skott. Kanske ska ge de en chans till..... Får fundera lite! =P
Har fått nytt schema på jobbet, de börjar imorgon, jobba 10 dagar, ledig 1, jobba 1, ledig 2 o sen börjar de om med 10 dagar igen. Inte världens roligaste kanske, men om det står mellan att ha det så eller förlora en dag i bageriet så är valet enkelt! Det är ju iallafall inga långa dagar så de går nog vägen!
På fredag fyller jag år, hela 23 år gammal kommer jag bli, snacka om att tiden går fort! Snart halvvägs till 50 ju ;P
Idag blir nog en rätt lugn dag, kanske en liten springrunda nån gång i em, sånt man märker! Måste ju se till att komma i form om jag ska a en chans att klara intagningsproven sen!
Naj, nu ska jag nog ta o käka lite frukost, börjar bli lite smått hungrig! Eller de blir väl nästan lunch kanske, spela roll, jag äter ju typ samma sak oavsett vilken tid på dygnet det är ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0