Dressyrträning

Min Luddhäst!




Har haft 2 mycket givande dagar i Everöd utanför Kristianstad med träning för Júlio. Så det har varit mycket häst och mycket bilkörande sista dagarna, tur jag gillar min bil ;)

Idag följde Kitty med som sällskap och fotograf så blev lite film och lite bilder. På hemvägen stannade vi och åt. Skulle ha dagens pasta men den va slut och skulle inte va klar på 30 min, dålig planering av personalen! Så köpte varsin Entrecoté istället. Kocken blev lätt nervös när vi önskade en mediumstekt och visste inte hur hon skulle lyckas med det. Det här var "dagens special" och ändå fick man betala 3 kr för vatten till maten. Tycker jag är RIKTIGT dåligt faktiskt! Om man äter ute och äter något av de alternativen så förväntar jag mig faktiskt att iallafall ett glas vatten till maten ingår. Jag kanske är gnällig, men de skiter jag i =P

Sen på kvällen så var vi på tippen med pappa och lämnade lite skräp. Kitty, jag och VoffVoff ansåg att vi behövde motion så vi gick hem, ca 8 km, lagom promenad!

Nu ska jag sova, imorn på morgonen ska hästen iväg o skos, roligt nästan jämt ;P

Liten film från idag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0