Hej o hå!

Här va de ju rätt dött, som vanligt. Ingen borde bli förvånad vid detta laget. ;P Har liksom inte riktigt tid o engagera mig så mycket här för tillfället. Eller jo, tid har jag nog visst egentligen, jag snarare prioriterar bort bloggandet ibland.

Jobbar typ mycket just nu, började min lååånga arbetsperiod nu. Detta var dag 1 av 13. Ja, kämpa på eller nåt! =P Dock bara tårtor just nu så har rätt kul faktiskt. Mycket specialbeställningar just nu, värsta kuligt! Mitt senaste projekt var Tims Korvett-tårta.



I helgen blir de nog en vända till K-hamn o östersjöfestivalen =)

Hästen är fantastisk för tillfället. Vi tog med Linn på vår promenad ikväll. Otroligt mycket roligare o ha nån o prata med när man ska gå i typ en timme. Pachá är ju förvisso typ alltid på bra humör, men han e inte så pratglad =P


Kommentarer
Postat av: MAMMA

DU GÖR VÄLDIGT LÄCKRA TÅRTOR! "DIN" SKAPELSE PÅRONTÅRTA BORDE ALLA BESTÄLLA PÅ MAXI OCH SMAKA PÅ DETTA UNDERVERK.

2009-07-14 @ 21:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0