Uuuuuh!





Igår var jag o hälsade på Pachabus. Hade ju tänkt att jag skulle fixa en lite bild eller kanske en film när han simmade, men så blev de ju inte riktigt. Hade ju till o med tagit med mig Kitty bara för att vi skulle va en extra om jag skulle hjälpa till. Men de slutade ju med att hon också fick hjälpa till o knuffa o flytta ben.

Han va lite tveksam o de tog en stund innan han bestämde sig för att "Ok, jag provar!" Sen höll han för näsan o hoppad i. Nä, men de gick väldigt fort allting, de sa bara plums så hade han vandrat ner, 2 sek senare hade han simmat en llångsidan och genom svängen. Andra sidan gick jättebra o lite lugnare o sen blev han lite chockad när han blev "tung" igen när han fick mark under fötterna. Han trumpetade sedan högljutt ut att han minsann också tagit sitt första simmärke och minsann inte va sämre än nån annan!

Han har de hur bra som helst och dom hade allihop blivit lite förälskade i honom, jag förstår dom ;-)

De är lite tomt utan häst o man har lite lite o göra. Idag har jag roat mig med att först jobba lite, sedan tagit kort på Martinas häst. Bjuder på några härovan.

Nu ska jag snart sova, ajabaja till o börja vända på dygnet!

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag som ville se häftiga poolbilder haha :D Skönt att det går bra med honom iaf. Kram

2008-10-20 @ 19:57:00
URL: http://qaskiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0