Simträning




Idag har jag varit o lämnat min drummel på simträning. Tror verkligen detta kommer bli helt suveränt! Han verkade trivas super och hon som har hand om alltihop e kanontrevlig. Förhoppningsvis ska han simma första gången på lördag eftermiddag o då ska jag såklart åka ner och titta. Han kommer nog må bra både i kropp och knopp av det här. Det måste va skitjobbigt o ha så mycket energi att det bara spritter i benen! Dock e jag tveksam till hur han kommer hantera att gå i walkern, men de är ju bara o prova o se. Ibland reagerar dom ju inte alls som man tänkt sig.....

Jobbat lite också, 7-11, alldeles lagom =P Imon skaj ga byta golv i transporten och se till att posta lite papper o så som jag aldrig har tid med annars. Lämna in en liten lönelapp till Hoby så dom kan ge mig lite pengar. De behövs nu, särskilt med hästen på simträning!

De får bli lite kort idag, jag e lite trött o har alvarligt talat inte så mycket mer o säg ikväll ;-p

Kommentarer
Postat av: Kitty

Haha ca söööt han är på det översta kortet =D Va händer fram tills på lördag ? Ska han gå i walkerna fram tills dess och sen simma eller hur fungerar de!? Ses ikväll! Kraaam!

2008-10-16 @ 07:19:58
URL: http://web.comhem.se/rindistexas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0