Borta för alltid!



Min katt, min fina röda katt, han e borta, borta för alltid. Hur ska jag klara mig utan honom?! Han va mitt allt, jag kommer aldrig träffa en katt som han. Han betydde så mycket, o gör fortfarande. Han kommer för alltid ha en enorm plats i mitt hjärta.

Han va så sjuk, så fruktansvärt sjuk. Han va helt slut, han orkade inte ens stå på benen. Jag sov med honom halva natten bara för att jag inte ville lämna honom. Det syntes så väl i ögonen hur dåligt han mådde. Röntgenplåtarna visade att han hade hela lungorna fulla med vätska. De fanns inget o göra och veterinären tyckte att de va helt rätt beslut. MEN va jobbigt de känns och gud vad dåligt jag mår.

They say memories are golden,

 well maybe that is true.

I never wanted meories I only wanted you.


A million times I needed you,

 a million times i cried,

if love alone could have saved you

you never would have died.


In life I loved you dearly,

in death I love you still.

In my heart you hold a place

that no one could ever fill.


If tears could bulid a stairway

and heartache make a lane.

I´d walk the path to heaven

and bring you back again.


Gone, but not forgotten.....


Kommentarer
Postat av: Tommy

Tjäns konstigt att koma hem och han sitter inte på sin sten, eller komer inte när man knackar ut pipan på altandörren.

Saknar kisse katten!!

2008-11-05 @ 16:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0