Soft lördag!



Idag har jag bara tagit de lugnt, utom i morse. Då va jag o sis ute på vår 3,4 km långa löparrunda. Flåset blir bättre för varje gång o idag, sprang hela vägen i hyffsat bra tempo faktiskt. Fotbollsfest på tisdag, måste ju komma i form tills dess. Sen gäller de bara o behålla formen också.

Gallan på Pachás knä har kommit tillbaka, typ större än nånsin =S Tänkte ringa på måndag o konferera med Vet. om jag ska bekymra mig om det eller acceptera det fram till ÅB. Usch just nu e jag bekymrad. Mycket bekymrad och orolig. Dock e han jättepigg och jag kan absolut inte känna någon hälta.........

Det största bekymret vid ridning, förutom att han e lite laddad, e att han e helt vansinnig på flygfäna! Kan inte ens rida i skogen. Han blir helt crazy då =(

Målat huset har jag gjort också, inte mycket kvar nu. Tack gode gud för det! Jag gillar inte o måla, de e tråkigt =P

Nu ska jag softa bort resten av kvällen också, troligtvis framför tv:n eller här, den som lever får se.

Snart e de Midsommar =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0