Ojsan!



Skulle ju va duktig o skriva här helst varje dag tänkte ju, gick visst inte så bra ;-p För övrigt har jag ju inte presenterat mig så bra så slänger in en bild på mig lite sådär i förbifarten!

Har iallafall fullt upp för tillfället, och lite till. Men de är roligt! Igår va jag ute o sprang, herregud vad bra man mår av motion =P Vilken insikt, det tog mig bara 21 år att inse det, de är jäklar inte dåligt! Finns ju gamla människor som fortfarande inte insett det.

Hela helgen har bestått av student, examensfest och kalas. MYCKET tårta med andra ord. Så får försöka springa ordentligt denna veckan så jag blir av med överskottet tills midsommar så jag kan ladda om med lite nytt överskott då =P
Tyvärr blir det inget Öland för mig =( Jättetråkigt men har ingen som vill vakta min vilda hingst och det skulle kännas skit att lämna honom inne i boxen utan nån som helst möjlighet till motion i 4 dar. Så blir de ju ibland, synd bara att de skulle bli just nu =/

Imorn kommer utförlig rapport om dagens nuförvärv, Fat Boy 4, välkommen till familjen =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0