Idag, torsdag, en rätt bra torsdag!



Idag har jag o syster varit o kollat in CityGross i K-krona. För den som undrar så va de en STOOOOR besvikelse! Hade ju trott att dom skulle ha lite häst och hundartiklar men nä! Mat för hela slanten, urkul verkligen *muttrar lite* Fast Iofs e de ju bra för ekonomin att de va en mataffär.

Köpte 6 st mango, 20 kr för allihop, BILLIGT! Och en Daim Skogsbär. Oroa er inte, ni har inte missat nåt! Den luktar illa men smakar ungefär som den vanliga = en totalt meningslös idé!

Kände att jag varit lite dålig på o umgås med min häst sista tiden, har liksom vart lite nere över hela situationen men nu känns de lite bättre igen! Fast de känns LÅNGT til den 1:e juli, önskar de kunde va imon............... Ska bli så skönt o få veta vad dom tror o hur de är med honom. Man e ju helt fixerad! Tycker han ser halt ut hela tiden, eller iallafall lite oren, o ibland låter de lite som otakt. Tror ni man kan söka för de?? Jag skulle nog behöva de, sen behöver jag ett piller som tar bort dom oroskänslorna o låter mig njuta av min underbara häst istället!

Känns iallafall som att de Back on Track-knäskyddet han fick hjälper mot gallan. Den har faktiskt blivit en liten aning mindre......

Igår fick ha gå en stund i stora hagen o beta lite, han kan ju behöva lite gräs, finns ju inget kvar i hans 16*16m ruta längre. Igår gick de toppen, han va helt cool. Idag va de 2 tuggor sen fullt ös medvetslös! Matte hade hjärtat nånstans uppe mellan öronen och såg bara hur knäet blev större och större och allt inuti blev till molekyler =S Fick dock stopp på han kvickt så förhoppningsvis pajjade han inget. Men jag kan ju inte för alltid ha honom i en liten sjukhage. Men de spelar ju ingen roll när jag släpper han så kommer han ju någon gång börja röjja. O om jag inte är där o stoppar han, va händer då liksom?!

Nu ska jag snart fixa klart min tredje tårta för idag, den står ute i köket på svalning ;-p

Jag tycker verkligen de är superkul o baka o garnera tårtor men de är tur jag inte gör de varje dag för de blir ingen struktur på mitt ätande dom dagarna. Blir bara massa kaksmet och smält choklad och småätande. Måste ta tag i det här nu igen. Ett tag va jag jätteduktig o åt inte massa snask o kakor men nu börjar de slå över för mycket åt de hållet igen. Fy skäms!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0