Fat Boy 4



O här är han! Det senaste nytillskottet i vår bilpark, en Yamaha Raptor 700 Special Edition, bara namnet Raptor säger ju en hel del ;) Man kan inte annat säg än att den ser grym ut! O om den ser grym ut är det absolut inget mot vad den är att köra! H*lvete va han går!

Idag har Pegasus o jag hoppat igen. Vi va också grymma, riktigt grymma! Hoppade som om vi aldrig gjort annat =D Idag va vi nog upp på ännu högre höjder än första gången. O ju högre han får hoppa ju lyckligare blir han.  Han e verkligen så underbart härlig den hästen!

Pachá har faktiskt fått vila idag, dock har han fått en vän, en Hine. Han blev jätteglad! Han e så söt, säger inte ljud när man ställer en ny häst jämte honom, tycker bara de är jättelajbans och spännande med någon o kolla på. Hine va mer intresserad av mat så det hela slutade med att min häst tittade på medans Hine betade. Så mycket va de för min vilda hingst ;-P

Ikväll gäller de för Sverige! På med tröjjan allihop o hejja järnet! Vi ska vinna vi ska sjunga hela stadion ska gunga!



Kommentarer
Postat av: Kitty

Hej hopp! Va fin han är!!! :D Jag och Decci kommer hem nästa helg! Jag bara måste hem och köra ;) Du tycker Fat boy 4 är bättre än duncan eller? Jag tycker vi ska komma på något nytt :P Tycker inte om nåt av de (A) Kramisar!!!

2008-06-18 @ 21:31:17
URL: http://web.comhem.se/rindistexas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0