En toppendag!



Började lite halvsegt, trött o dan på morgonen, ner o ut med hästen, hem o halvsega framför datorn medan jag funderade på om jag verkligen orkade köra in till stan och köpa en ny rullebär eller om jag skulle skjuta på det några dagar till. Pratade med S och bestämde att vi skulle köra iväg hästarna o rida på cirkusplatsen.

Sen blev det fart på grejjerna! Helt plötsligt hade jag en anställningsintervju! Oh shit, allt gick så fort så jag hann inte ens bli nervös och knappt fatta vad som hände men helt plötsligt så har jag nu heltidsanställning på Maxi =D Hurra, klirr i kassan! Kan det bli bättre liksom. Jag kan fortfarande knappt fatta det själv!

Pachá va skitspänd i blåsten men blev bra på slutet, första passet med en tanke om dressyr sen mitten på april. Man kan säg att vi e lite ringrostiga. Skit i de, man anar vad som finns om han bara blir frisk och håller!

Pegasus plockade fram sin allra största dressyrtrav ikväll och imorgon är det hoppträning, efter jobbet såklart ;)

Nu, SÄNGEN!

Kommentarer
Postat av: Kitty

Grattis till jobbet! Uuuuuuunderbart ju!!! :D Kram kram kram!

2008-06-24 @ 21:53:36
URL: http://web.comhem.se/rindistexas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0