Dan efter Midsommar



Jaha, då var midsommarfirandet avklarat! De va blött, de blåste och de va kallt, precis så som de alltid är! Enda fördelen e ju att man vet precis vilka kläder som ska med, regnkläder och tjock tröjja =P

De va iallafall ganska trevligt om än något dött. Alla hade rockat loss på torsdagen så dom va rätt trötta. Men GUUUD vilka båtar folk har! Fattar inte hur dom har råd *skakar på huvudet* Dyra i inköp o för o inte tala om vad det kostar och köra! Hästar framstår som en billig hobby i jämförelse!

För övrigt ökade jag på min joggingrunda igår så nu e de nog nästan 5 km, de är inte dåligt. Fast jag erkänner att jag sprang inte upp för backen och jag va trött när jag va klar, jättetrött ;-)

Idag har jag mest haft det soft, skönt det också ibland. Har städat i min byrå, har massa kläder som jag aldrig använder, dom kaserades. Lyckades till o med slänga tröjjan med älgvarningen på. För o va jag så e de strongt jobbat, jag älskade verkligen min älgvarning. Så om ni ser en ny tröjja med älgvarning på nån gång så tjoa, en sån vill jag ha igen =D

Har plåtat lite på pålle också, han e ett rätt trevligt motiv. Fast ibland e han lite tråkig o vill bara beta, dumma häst, fattar han inte att de inte blir några roliga bilder på en betande häst =P Nu ska han in, sen ska jag typ sova, man sover inte så bra i en båt!

Have a nice rest of the day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0